Åh jag är så glad...

...För ni har börjat kommentera mycket mera! Jag hatar att bara skriva och skriva och så får man ändå ingen respons tillbaka. Det är uuurtrist och det slutar med att jag börjar skriva mindre och mindre vilket hände förut. Men tack nu börjar det hända lite mer i alla fall ;-)


För övrig så har dagen varit urtrist! Man sitter som vanligt ner i kassan och försöker vara trevlig mot varje kund, man säger hej och försöker vara lite personlig med dom man tror det skulle funka med. Men idag har alla varit så tråkiga mot mig. Det slutar med att jag faktiskt blir på dåligt humör. Inte alls roligt, för jag brukar alltid vara glad annars. I morgon är jag ledig så det blir till att samla krafter för arbetsdagarna tisdag, onsdag, torsdag och fredag.  På fredag ska jag eventuellt på "tjejmys" med två arbetskamrater :-) Hela veckan ser jag faktiskt fram emot!

Kommentarer
Postat av: Dani

Vad kul att du ska hitta på något!! Det kommer nog bli jättemysigt tror jag! :D KRAM

2010-09-26 @ 22:04:57
Postat av: Amanda

SV: Ja det skulle vara roligt om det blir av! :-) Och på lördag kommer ju ni! LÄNGTAR! Kramis ;)

2010-09-26 @ 22:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0