Helt ny känsla

Wow, jäklar! Nästan en ny blogg va!? Det tycker jag i alla fall. Känns så skööönt att jag äntligen har fixat den! Men det har tagit en otrolig tid och än är jag inte riktigt klar. Ska fixa lite med texten och rubriken. Pust.

I morgon börjar jag 11.00. Känner mig inte så jättepepp, men med tanke på vad jag fick efter en veckas lön denna månad så toklängtar jag till nästa lön då jag jobbat en hel månad! Jag ska räkna ner hur många dagar jag har jobbat denna månad... Kommer nog komma upp till endel :-)
NU MÅSTE JAG SOVA! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Cassie

Älskar din nya header! Väldigt enkel och ren:)

2010-09-24 @ 07:17:26
URL: http://irisgoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0